sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Hiukset.

Kun muilla on autokuume niin mulla pukkaa keväällä aina hiuskuumetta. Niin nytkin.Minulla on aiemmin ollut jatkeet keratiinisineteillä. Nyt taukoa ollut jo kohta 4 vuotta ja nyt sitten olisi tarkoitus laitattaa uudet. Mutta, mutta... On paljon muitakin mahdollisuuksia saada uudet hiukset esim: teipit, micro rings, clip-in jatkeet yms. Noita teippejä mietin mutta olen joiltakin kuullut että teipit valuvat ja kun minulla on aika ohuet hiukset niin mullahan ne valuu sata varmasti. Tipit siis mutta sitä ennen ajattelin tilata pahimpaan hiuskuumeeseen clip-in jatkeet, 100% aitohiusta ja pituutena 66cm. Nuo tipit on olleet minulla 60cm joten pitää nyt testata vähän pidempää hiusta. Omat hiukset ovat just ja just olkapäille. Minulla on vaan ole kokemusta noista clip-in jatkeista...yhdellä ystävälläni ne ovat ja kehuu kovasti joten uskaltaudun nyt testiksi tilaamaan. Briteistä tilaamalla eivät ole niin kalliitkaan, noin 60€ toimituksen kanssa. Briteistä olen tilannut muutkin jatkeet ja ihan hyvälaatuista hiusta olen saanut. Huoltoahan nuo jatkeet vaatii mutta mitäpä sitä ei tekisi itsensä piristämiseksi, vai mitä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti